• تهران خیابان سهروردی شمالی خیابان خرمشهر خیابان عشقیار پلاک 70 طبقه اول واحد 2
  • +982188754195

رویای فرد پرواز

باغ ولایت

blog-post-image

در باغ ولایت گل خوشبوست رضا سروچمن گلشن مینوست رضا نومید مشو ز در گه احسانش

زیرا به جهان ضامن آهوست رضا دوستای دوران دبیرستان معمولا جزء بهترینا و ماندگارترینها ...هستن. با یکی از دوستای دوران دبیرستانم که برنامه‌های سفرمون همیشه با همه، تصمیم گرفتیم ولادت امام رضا (علیه السلام) رو بریم مشهد، از تیرماه برای رزرو هتل واسه 7 مهرماه یا همون 11 ذی القعده اقدام کردیم و بالاخره موفق شدیم، ولی متأسفانه توی شهریور هرچقدر گشتیم بلیط هواپیما و قطار پیدا نکردیم. ماشاءالله مردم ایران دائم در حال سفرن!!! با هر سختی که بود از سایت safar724.ir بلیط اتوبوس TBT از ترمینال جنوب برای رفتمون و اتوبوس VIP به ترمینال آرژانتین برای برگشتمون پیدا کردیم. خیلی وقت بود که با اتوبوس سفر نکرده بودم، هرچند صندلی‌ها و کیفیتش بهتر شده ولی قیمت بلیط اتوبوس همرده قطار بود. اتوبوس‌های TBT بدون غذا 23 هزار تومان و اتوبوس‌های VIP با شام و صبحانه 28 هزار تومانه که انصافاً عالی بود. صندلی VIP کاملا راحت و استاندارده، موقع خواب هم صندلی در حد تخت خواب به عقب می‌ره و نفر پشتی هم چون فضا باز بود اذیت نمی‌شد، از همه بهتر هم زیرپایی‌هاش بود که پا رو کاملا صاف می‌کرد. زمان حرکت اتوبوس‌ها چه از تهران و چه از مشهد از ساعت 4 بعدازظهر تا 9 و 10 شبه، این طوری طول شب رو هم تو راهی، اگه یه پتوی مسافرتی هم همراه داشته باشی که یک خواب راحتو توی اتوبوس VIP داری. فیلم‌های روز هم که یک نوبت شب، یک نوبت هم صبح اول وقت به منظور بیدار باش پخش می‌شه. تقریبا حدود 13 – 14 ساعت هم توی راه بودیم.